Новости компании УкрАвтотрансЛогистика

Щодо закінчення дозволів Узбекистану (двосторонніх) квоти 2016 року!

Відповідно до інформації Укртрансбезпеки України, що міститься на їх офіційному веб-сайті в розділі «Рух дозволів» (http://eis.uti.gov.ua/m3_transinsp/exchange/showmove.html), станом на 14.07.2016 отримані дозволи Узбекистану (двосторонні) квоти 2016 року використані на 92 %, залишок цих дозволів складав 57 штук. Прогнозований термін закінчення цих дозволів становить 17-21 липня поточного року.

Відповідно до звернення АсМАП України (лист від 17.05.2016 № 1/14-3/882п) Міністерство інфраструктури України звернулося до узбецької сторони щодо можливості проведення додаткового обміну цими дозволами на 2016 рік. Але узбецька сторона відмовилася проводити додатковий обмін цими дозволами.

Враховуючи викладене, просимо врахувати зазначену вище інформацію в подальшій роботі при плануванні та виконанні двосторонніх перевезень між Україною та Узбекистаном у 2016 році та не планувати найближчим часом виконання цих перевезень.

Укртрансбезпека

Компания "Берег-Транссервис" - эксперт в таможенном оформлении грузов, логистике, экспедировании, внешнеэкономической деятельности

Компания "Берег-Транссервис" - эксперт в таможенном оформлении грузов, логистике, экспедировании, внешнеэкономической деятельности. Работаем во всех портах Украины и готовы оказать качественные услуги импортерам и экспортерам. Работаем на рынке таможенных услуг более 12 лет.

Что мы можем предложить участникам ВЭД? Мы четко понимаем и будем способствовать достижению вашей основной цели - доставить товар на склад в установленный срок для его дальнейшей реализации и увеличения прибыли вашего бизнеса. Мы нацелены на долгосрочное сотрудничество с компаниями в сфере внешнеэкономической деятельности и способны предоставлять решения любой сложности по следующим направлениям:

Таможенное оформление/очистка грузов;
Экспедирование груза во всех портах;
Международные перевозки, фрахт, сборные грузы;
Складские услуги вблизи морского торгового порта Одессы;
Консультирование по ведению внешнеэкономической деятельности;
Оформление разрешительной документации: сертификация, лицензии, согласования, санитарно-гигиенические заключения, др;
Комплексные услуги для экспортеров и импортеров.
Наши клиенты - это успешные торговые и производственные компании. Мы помогаем им оптимизировать логистику и таможенное оформление грузов для того, чтобы они уделяли больше внимания коммерческим вопросами по поиску покупателей, производству новых товаров и развитию новых направлений. А вопросы перевозки и таможенного оформления быстро и эффективно решает наша команда профессионалов. Надежная доставка и быстрое оформление грузов, избавит вашу компанию от необходимости вкладывать оборотные средства на закупку большого запаса для хранения на складе.

ООО "Берег-Транссервис" приглашает к сотрудничеству компании, которые планируют или проводят импортно-экспортные операции. Узнайте прямо сейчас как улучшить вашу логистику, оформление грузов и получить оптимальную ставку на нашем сайте.

ООО "Берег-Транссервис"
Брокерская лицензия АЕ523368 от 19/06/2015
г. Одесса, ул. Жуковского, 15
Тел.: +380 (48) 797-24-74

З 1 липня 2016 р. у Франції вступає в силу закон, який передбачає обов'язок по виплаті мінімальної заробітної плати водіям

З 1 липня 2016 року у Франції набуває чинності закон «Закон Макрона» (закон Loi Macron), введений в дію указом від 7 квітня 2016 р. № 2016-418, який вносить, зокрема, певні зміни в трудовий кодекс, транспортний кодекс і ряд інших нормативних актів в частині оплати праці працівників, зокрема, водіїв, які перебувають  у відрядженні. https://www.legifrance.gouv.fr/eli/decret/2016/4/7/DEVT1526016D/jo/texte/fr.

Закон Loi Macron передбачає нові зобов'язання для транспортних компаній, які здійснюють вантажні та пасажирські перевезення, під час відрядження водіїв до Франції, аналогічні тим, які вже вступили в силу в Німеччині відповідно до закону MiLoG.

Відповідно до закону Loi Macron, водій, відряджений до Франції, має право на мінімальну заробітну плату та інші гарантії (максимальні терміни роботи і мінімальні періоди відпочинку, мінімальну щорічну оплачувану відпустку та ін.), встановлені у Франції. Станом на 2016 рік мінімальна погодинна оплата водіїв становить від 9,68 євро за годину до 10,00 євро за годину в залежності від стажу роботи і повної спорядженої маси транспортного засобу http://branza.zmpd.pl/aktualnosci_pliki/f-BRANZA-6078-7306-3916.Remuneration_minimum_TR_marchandises_et_personnes_15_juin_2016.pdf

 За інформацією, дія закону Loi Macron поширюється на всі транспортні компанії, засновані за межами Франції і:

1) застосовується до всіх перевезень, виконуваних на території Франції (каботажних, двостороннім, в / з третіх країн на територію Франції);

2) не застосовується:

- до транзитних вантажних і пасажирських перевезень (при яких посадка пасажирів в автобус і висадка з нього не виробляються), що починається і закінчується за межами Франції;

- до водіїв, які працюють не за наймом (повинно бути документальне підтвердження);

- до перевезень, які виконує перевізник за свій рахунок (які не належать до перевезень за наймом або за плату).

Згідно з положеннями закону Loi Macron транспортна компанія, яка направляє працівника у відрядження, до початку відрядження повинна оформити свідоцтво про відрядження (Attestation de detachment), яке складається французькою мовою в двох примірниках, має термін дії не більше 6 місяців і може поширюватися відразу на кілька перевезень, а також призначити офіційного представника компанії у Франції, відповідального за взаємодію з контролюючими органами протягом всього терміну виконання перевезення.

Проект зразка свідоцтва про відрядження (Attestation de detachment) доступно за наступним посиланням, проте, як повідомляє МСАТ, поки що варто утриматись їм користуватися, оскільки це не остаточна версія http://www.developpement-durable.gouv.fr/IMG/pdf/attestation_transport_prestation_de_service_15_juin_DRAFT-2.pdf

Представником може бути, наприклад, експедитор або адвокат, якому потрібно буде мати повний набір документів, в разі, якщо у французької влади виникне необхідність зв'язатися з представником з таких питань, як заробітна плата водія або щодо заборони проведення в кабіні автомобіля 45-ти годинного щотижневого відпочинку водія. Термін, на який призначається офіційний представник, повинен закінчуватися не раніше ніж через 18 місяців з дня завершення періоду відрядження водія.

Згідно з отриманою від МСАТ інформацією, найближчим часом буде розміщена форма вищезгаданого свідоцтва про відрядження (англійською і французькою мовами). Воно має бути підписане, в ньому повинна бути вказана дата його складання і повинна міститися інформація про:

- роботодавця (перевізника) (найменування організації, її організаційно-правова форма, поштова та електронна адреси, номери телефонів, імена, прізвища, дати і місце народження керівників, найменування установ, в які виробляються внески по соціальному страхуванню);

- працівника (водія) (ім'я, прізвище, дата і місце народження, адреса постійного місця проживання, громадянство, дата підписання трудового договору);

- заробітну плату, зазначену в євро, а також дані про відшкодування витрат за проживання і харчування (при розрахунку мінімальної заробітної плати на відрядження не можуть братися до уваги, а якщо трудові умови (і умови виплати винагороди) більш сприятливі для водія в його державі - щодо заробітної плати закон Loi Macron не застосовується, але повинні бути документальні підтвердження (можуть перебувати на борту автомобіля або у представника);

- представника компанії (найменування або повне прізвище, поштову та електронну адреси, номери телефонів).

Один примірник вищезгаданого свідоцтва про відрядження (і його копія) повинен знаходитися на борту транспортного засобу, другий примірник - у представника компанії у Франції.

Крім того, на борту транспортного засобу повинні зберігатися наступні документи:

- трудовий договір водія (перекладений на французьку мову);

- якщо це можливо, перекладена на французьку мову копія колективної угоди, яку можна застосувати до трудового договору.

Сума штрафу, передбаченого за порушення - 2000 євро на одного відрядженого працівника, але не більше 4000 євро в разі повторного порушення протягом одного року з моменту повідомлення про перший штраф. Загальна сума штрафу не може перевищувати 500 000 євро на підприємство.

Контроль має початися з 2 липня 2016 року, хоча представники французької влади додатково зазначили, що на початковому етапі контроль не буде строгим.

Нажаль, до теперішнього часу відсутня будь-яка практична інформація про те, як його дотримуватися і до сих пір не опубліковані необхідні реєстраційні форми.

Інформація про закон Loi Macron на сайті Міністерства транспорту Франції за посиланням http://www.developpement-durable.gouv.fr/Formalites-declaratives,47857.html

Всі питання і коментарі щодо закону Loi Macron можна направляти на наступний електронну адресу Міністерства транспорту Франції:  Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Рекомендуємо перевізникам, які виконують перевезення в / з Франції взяти вищезазначену інформацію до уваги. 

Щодо проведення засідання укpаїнсько-угорської Змішаної Комісії

29 червня 2016 року в м. Будапешті відбулося чергове засідання Змішаної українсько-угорської Комісії з питань міжнародних автомобільних перевезень. В ході переговорів сторони обговорили співробітництво в галузі автомобільного транспорту, здійснили обмін інформацією та статистичними даними про використання дозволів перевізниками обох сторін. Після тривалої дискусії Сторони домовились здійснити у найкоротші терміни обмін дозволами на друге півріччя 2016 року. В результаті, українська сторона отримає наступну кількість угорських дозволів:

№ п/п

Вид дозволу

Кількість

1.  

Двосторонній Євро-3 безпечні

1000

2.  

Двосторонній Євро-3 безпечні ДЗ

2000

3.  

Транзитний Євро-3 безпечні

7750

4.  

Транзитний Євро-3 безпечні ДЗ

5000

При цьому розмір податку на транспортні засоби при використанні платних угорських дозволів залишився незмінним у 2016 році. Сторони домовилися про те, що в разі необхідності вони можуть звертатися одна до одної з проханням про додаткове виділення дозволів. Сторони також погодились продовжити дискусії щодо можливості виділення додаткових квот дозволів на 2016 рік під час проведення наступного засідання Змішаної угорсько-української Комісії з питань міжнародних автомобільних перевезень, яке має відбутися у Києві у жовтні поточного року.

Відділ МІЗ

Щодо порядку оплати податку при виконанні перевезень на підставі платних дозволів Угорщини

розміщуємо до Вашого відома інформацію Центрального Управління Національної Фіскальної Служби Угорщини (додається), передану угорською стороною під час засідання змішаної Українсько-Угорської комісії з питань міжнародних перевезень (29 червня 2016 року в м. Будапешт).

Просимо врахувати її при плануванні поїздок територією Угорщини.

Відділ МІЗ

Про чергові рішення щодо отримання ліцензій

У доповнення до попередніх інформацій повідомляємо, що Укртрансбезпека на своєму сайті 28.04.2016 р. розмістила черговий наказ № 199 від 26.04.2016
(http://dsbt.gov.ua/storinka/nakaz-ukrtransbezpeky-no-199-vid-26042016-pro-pryynyattya-rishennya-shchodo-rozglyadu-1)


Також, Укртрансбезпека на своєму сайті 10.05.2016 р. розмістила черговий наказ № 213 від 29.04.2016 (http://dsbt.gov.ua/storinka/nakaz-ukrtransbezpeky-no-213-vid-29042016-pro-pryynyattya-rishennya-shchodo-rozglyadu-1) про прийняття рішення щодо:
видачі (розширенні) ліцензій за результатами розгляду заяв здобувачів ліцензій;
відмови у видачі (розширенні) ліцензій;
залишення заяв здобувачів про отримання (розширення) ліцензій без розгляду.
Адмін

Анкетування для протидії корупції у діяльності митних органів ДФС України.

Повідомляємо, що проект Twinning спрямований на виконання Україною зобов'язань у митній сфері відповідно до Угоди про асоціацію Україна-ЄС та реалізується за участі консорціуму Федерального Міністерства фінансів Німеччини, Митної служби при Міністерстві Республіки Польща та Митної служби при Міністерстві фінансів Литовської Республіки. 

Один із трьох компонентів проекту стосується надання допомоги у запобіганні та протидії корупції у діяльності митних органів ДФС. В квітні місяці поточного року відбулась робоча зустріч представників проекту із зазначеного напрямку з керівництвом Асоціації, на якій були обговорені питання протидії корупції в митних органах та погоджені спільні дії з цього напрямку.

Зокрема, експерти проекту Twinning «Підтримка Державної фіскальної служби України у митній сфері» підготували анкету з метою з'ясування Вашої думки щодо ситуації з корупцією та основні корупційні ризики в ДФС у митній сфері. Також, експерти попросили провести анонімне опитування перевізників-учасників Асоціації.

Електронна адреса Анкети: https://docs.google.com/forms/d/12TYzuGjD22ZV016UO9k5H_yvKqO6PgbexeRLehc7BOM/viewform?c=0&w=1&usp=mail_form_link

Анкету необхідно заповнити до 27.05.2016.

Адмін

З днем Святого Великодня!

У цей благословенний час дозвольте щиро привітати всіх учасників Спілки зі святом світлого Христового воскресіння!
Святий Великдень несе нам довгоочікувану радість перемоги Сина Божого, дарує надію та впевненість у завтрашньому дні, поселяє спокій у серцях, укріпляє віру та живить душу
Тож нехай Божа милість та благословення оросить ваше життя, а мир, любов та злагода запанують у Вашій оселі.
Зичумо Вам гарного настрою, відмінного здоров'я, сімейного затишку, незмінного успіху та здійснення усіх професійних задумів.

Українська спілка автомобільного транспорту та логістики

До уваги перевізників небезпечних вантажів

Затверджено перелік маршрутів міжнародного дорожнього перевезення небезпечних вантажів, рух по яким може здійснюватися без погодження з Нацполіцією.

Відповідний спільний наказ МВС та Міністерства інфраструктури розроблено з метою реалізації вимог підпункту 10.2 наказу МВС України від 26.07.2004 № 822 «Про затвердження Правил дорожнього перевезення небезпечних вантажів» та підвищення рівня привабливості України як транзитної країни.

Також за посиланням http://www.sai.gov.ua/ua/traffic/20.htm, ви можете ознайомитися з текстовою версією документу та завантажити графічний варіант.  

Водночас звертаємо увагу перевізників, якщо маршрут руху виходить за межі затверджених маршрутів міжнародного дорожнього перевезення небезпечних вантажів, погодження з Нацполіцією необхідно отримувати.

Управління безпеки дорожнього руху

ДПД Національної поліції Україн

Срочно! Всем перевозчикам едущих в Россию и транзитом

Всем перевозчикам необходимо пройти регистрацию в системе "Платон" до 15 апреля 2016 года.
До 15 апреля 2016 г. для проезда по федеральным дорогам России владельцам «12-тонников» необходимо зарегистрироваться в Системе «Платон». С этого дня будут отменены разовые маршрутные карты, оформляемые по упрощенной схеме. Такой способ внесения платы с указанием минимальных регистрационных данных является временным инструментом, который был открыт для удобства иностранных перевозчиков и российских владельцев транспортных средств с разрешенной максимальной массой свыше 12 тонн, отложивших обязательную регистрацию на последний момент.
Только зарегистрированный пользователь получает удобный доступ ко всем сервисам Системы: он может быстро через Личный кабинет на сайте или в мобильном приложении оформлять, оплачивать и отменять маршрутные карты. Также в режиме онлайн он может пополнить баланс лицевого счета, регистрировать транспортные средства, оставить обращения оператору, выгрузить подробную детализацию расчетов и пройденных маршрутов с точностью до секунды и координат выезда и съезда с федеральной дороги.

Справочно.

С 1 марта 2016 года плата в счет возмещения вреда сохранится в размере — 1,5293 руб. Срок применения коэффициента 0,41 при расчёте размера платы в счёт возмещения вреда, причиняемого автомобильным дорогам общего пользования федерального значения транспортными средствами с разрешённой максимальной массой свыше 12 тонн, продлён до специального решения.

Размер штрафа за движение по федеральным дорогам без внесения платы составляет 5 000 рублей на водителей транспортных средств иностранных грузоперевозчиков. Повторное административное правонарушение влечет наложение штрафа в размере 10 000 рублей. При этом штраф может быть выписан на транспортное средство только за одно нарушение в сутки, и иностранный перевозчик после пересечения государственной границы России может проехать без оплаты не более 50 км при условии дальнейшего внесения полной платы за пройденный участок.

По вопросам регистрации можете обращаться к нашему сотруднику Антону Слепенко по тел. (044) 5294440, 5287146.

Админ

 

21.07.2017
Таможенные гарантии по ввозу товаров в Белоуссию предоставит Союз. UA...
20.07.2017
Начиная с 1 июля 2017 года в регионах Фландрия и Брюссе...
20.07.2017
Правительство Российской Федерации приняло постановление от 12 ...
09.06.2017
Учитывая положительные отзывы наших перевозчиков экспортеров грузов, х...
09.06.2017
Согласно полученной информации, сообщаем о размерах платежей, взимаемы...