Новости компании УкрАвтотрансЛогистика

Срочно! Всем перевозчикам едущих в РФ и транзитом

Украинский союз автомобильного транспорта и логистики сообщает, что с 15 августа снмжены цены на услугу по предоставлению таможенных гарантий при ввозе и транзите товаров и транспортных средств на (через) территорию Росии:

- при расстоянии до 199 км. - 750-800 грн.

-при большем расстоянии, в том числе в Казахстан и Киргизию, а также транзитом через РФ в Азербфджан, Грузию и страны Средней Азии -1400-1450 грн.

Услуга включает в себя также обязательное предварительное информирование таможенных органов РФ.

Союз принимает платежи по безналичному расчету и в касу, выдаются все необходимые подтверждающие оплату документы.

Админ 

Грузы в/из Польши и России

Группа компаний МИКОВТРАНС, которая является членом Союза, предлагает сотрудничество при перевозках грузов автотранспортом в международном сообщении.

Необходимы надежные партнеры автоперевозчики при осуществлении международных перевозок в (из) страны Европы, преимущественно экспорт-импорт Польша, а также экспорт Россия (Москва).

Основное требование к перевозчику – наличие договора страхования ответственности автоперевозчика (страховка CMR).

Условия выполнения перевозок (договор перевозки, заявка на перевозку) размещены на сайте mktrans.com.ua в разделе Информация.

Заинтересованным компаниям обращаться по телефонам (044)377-52-11, (099)103-20-10, (067)131-36-33 и по электронной почте Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Администратор 

Азербайджан на три роки звільнив від дорожнього податку іноземних вантажоперевізників

Кабінет міністрів Азербайджану затвердив "Правила звільнення вантажних автомобілів, причепів і напівпричепів іноземних держав від дорожнього податку та державного мита".

Дані правила вступили в силу з першого червня 2016 року і розраховані на три роки.

Правила поширюються на іноземні автотранспортні засоби, що перевозять вантажі в Іран і Туреччину, а також з Ірану і Туреччини через територію Азербайджану, за умови їх транспортування через Азербайджан за допомогою залізних доріг.

Згідно з правилами, вантажні автомобілі, причепи і напівпричепи іноземних держав звільняються від дорожнього податку і держмита у разі, якщо вони здійснюють перевалку транзитних вантажів на кінцевої залізничної станції при проходженні першого митного пропускного пункті на території Азербайджану для подальшого транспортування в інші країни.

Крім цього, на звільнення від податку та мита можуть розраховувати іноземні транспортні засоби, що здійснюють перевезення транзитних вантажів з інших країн в Азербайджан при проходженні найближчого митного пропускного пункту на першій залізничної станції на території Азербайджану.

Указ Президента від 26 травня 2016 року передбачає, що іноземні вантажні автомобілі та транспортні засоби з першого червня 2016 року строком на три роки звільняються від сплати дорожнього податку в Азербайджані при транзитних залізничних вантажних перевезеннях.

Мінінфраструктури України

Щодо прийняття чергових рішень Укртрансбезпеки про видачу ліцензій

У доповнення до попередніх інформацій повідомляємо, що Укртрансбезпека на своєму сайті розмістила 

Укртрансбезпека 

Щодо змін у роботы ПВД "Київ" та "Бориспіль"

З 29.06.2016 пункт видачі дозволів «Київ» змінив своє місця розташування. Таким чином, з 29.06.2016 пункт видачі дозволів «Київ» розташований за наступвихідні дні – субота, неділя та святкові дні.вихідні дні – субота, неділя та святкові дні.ною адресою: вул. Новопирогівська, буд. 66, м. Київ. Режим його роботи з понеділка по п’ятницю з 9.00 години до 18.00години, вихідні - субота, неділя та святкові дні.  

Змінено також режим роботи пункту видачі дозволів «Бориспіль», що розташований за адресою: м. Бориспіль, вул. Михайла Калмикова, 49 (Тельмана). З 11.07.2016 року ПВД «Бориспіль» переходить на цілодобовий режим роботи, щоденно без вихідних.

Укртрансбезпека

Про прийняття чергового рішення про видачу ліцензій

 таУ доповнення до попередніх інформацій повідомляємо, що Укртрансбезпека на своєму сайті розмістила наказ № 388 від 06.07.2016 (http://dsbt.gov.ua/storinka/nakaz-ukrtransbezpeky-no-388-vid-06072016-pro-pryynyattya-rishennya-shchodo-zalyshennya-1). та наказ № 402 від 11.07.2016 (http://dsbt.gov.ua/storinka/nakaz-ukrtransbezpeky-no-402-vid-11072016-pro-pryynyattya-rishennya-shchodo-zalyshennya-1).

про прийняття рішення щодо:

  • видачі (розширення) ліцензій за результатами розгляду заяв здобувачів ліцензій;
  • відмови у видачі (розширенні) ліцензій;
  • залишення заяв здобувачів про отримання (розширення) ліцензій без розгляду. 

Укртранбезпека

Щодо закінчення дозволів Узбекистану (двосторонніх) квоти 2016 року!

Відповідно до інформації Укртрансбезпеки України, що міститься на їх офіційному веб-сайті в розділі «Рух дозволів» (http://eis.uti.gov.ua/m3_transinsp/exchange/showmove.html), станом на 14.07.2016 отримані дозволи Узбекистану (двосторонні) квоти 2016 року використані на 92 %, залишок цих дозволів складав 57 штук. Прогнозований термін закінчення цих дозволів становить 17-21 липня поточного року.

Відповідно до звернення АсМАП України (лист від 17.05.2016 № 1/14-3/882п) Міністерство інфраструктури України звернулося до узбецької сторони щодо можливості проведення додаткового обміну цими дозволами на 2016 рік. Але узбецька сторона відмовилася проводити додатковий обмін цими дозволами.

Враховуючи викладене, просимо врахувати зазначену вище інформацію в подальшій роботі при плануванні та виконанні двосторонніх перевезень між Україною та Узбекистаном у 2016 році та не планувати найближчим часом виконання цих перевезень.

Укртрансбезпека

Компания "Берег-Транссервис" - эксперт в таможенном оформлении грузов, логистике, экспедировании, внешнеэкономической деятельности

Компания "Берег-Транссервис" - эксперт в таможенном оформлении грузов, логистике, экспедировании, внешнеэкономической деятельности. Работаем во всех портах Украины и готовы оказать качественные услуги импортерам и экспортерам. Работаем на рынке таможенных услуг более 12 лет.

Что мы можем предложить участникам ВЭД? Мы четко понимаем и будем способствовать достижению вашей основной цели - доставить товар на склад в установленный срок для его дальнейшей реализации и увеличения прибыли вашего бизнеса. Мы нацелены на долгосрочное сотрудничество с компаниями в сфере внешнеэкономической деятельности и способны предоставлять решения любой сложности по следующим направлениям:

Таможенное оформление/очистка грузов;
Экспедирование груза во всех портах;
Международные перевозки, фрахт, сборные грузы;
Складские услуги вблизи морского торгового порта Одессы;
Консультирование по ведению внешнеэкономической деятельности;
Оформление разрешительной документации: сертификация, лицензии, согласования, санитарно-гигиенические заключения, др;
Комплексные услуги для экспортеров и импортеров.
Наши клиенты - это успешные торговые и производственные компании. Мы помогаем им оптимизировать логистику и таможенное оформление грузов для того, чтобы они уделяли больше внимания коммерческим вопросами по поиску покупателей, производству новых товаров и развитию новых направлений. А вопросы перевозки и таможенного оформления быстро и эффективно решает наша команда профессионалов. Надежная доставка и быстрое оформление грузов, избавит вашу компанию от необходимости вкладывать оборотные средства на закупку большого запаса для хранения на складе.

ООО "Берег-Транссервис" приглашает к сотрудничеству компании, которые планируют или проводят импортно-экспортные операции. Узнайте прямо сейчас как улучшить вашу логистику, оформление грузов и получить оптимальную ставку на нашем сайте.

ООО "Берег-Транссервис"
Брокерская лицензия АЕ523368 от 19/06/2015
г. Одесса, ул. Жуковского, 15
Тел.: +380 (48) 797-24-74

З 1 липня 2016 р. у Франції вступає в силу закон, який передбачає обов'язок по виплаті мінімальної заробітної плати водіям

З 1 липня 2016 року у Франції набуває чинності закон «Закон Макрона» (закон Loi Macron), введений в дію указом від 7 квітня 2016 р. № 2016-418, який вносить, зокрема, певні зміни в трудовий кодекс, транспортний кодекс і ряд інших нормативних актів в частині оплати праці працівників, зокрема, водіїв, які перебувають  у відрядженні. https://www.legifrance.gouv.fr/eli/decret/2016/4/7/DEVT1526016D/jo/texte/fr.

Закон Loi Macron передбачає нові зобов'язання для транспортних компаній, які здійснюють вантажні та пасажирські перевезення, під час відрядження водіїв до Франції, аналогічні тим, які вже вступили в силу в Німеччині відповідно до закону MiLoG.

Відповідно до закону Loi Macron, водій, відряджений до Франції, має право на мінімальну заробітну плату та інші гарантії (максимальні терміни роботи і мінімальні періоди відпочинку, мінімальну щорічну оплачувану відпустку та ін.), встановлені у Франції. Станом на 2016 рік мінімальна погодинна оплата водіїв становить від 9,68 євро за годину до 10,00 євро за годину в залежності від стажу роботи і повної спорядженої маси транспортного засобу http://branza.zmpd.pl/aktualnosci_pliki/f-BRANZA-6078-7306-3916.Remuneration_minimum_TR_marchandises_et_personnes_15_juin_2016.pdf

 За інформацією, дія закону Loi Macron поширюється на всі транспортні компанії, засновані за межами Франції і:

1) застосовується до всіх перевезень, виконуваних на території Франції (каботажних, двостороннім, в / з третіх країн на територію Франції);

2) не застосовується:

- до транзитних вантажних і пасажирських перевезень (при яких посадка пасажирів в автобус і висадка з нього не виробляються), що починається і закінчується за межами Франції;

- до водіїв, які працюють не за наймом (повинно бути документальне підтвердження);

- до перевезень, які виконує перевізник за свій рахунок (які не належать до перевезень за наймом або за плату).

Згідно з положеннями закону Loi Macron транспортна компанія, яка направляє працівника у відрядження, до початку відрядження повинна оформити свідоцтво про відрядження (Attestation de detachment), яке складається французькою мовою в двох примірниках, має термін дії не більше 6 місяців і може поширюватися відразу на кілька перевезень, а також призначити офіційного представника компанії у Франції, відповідального за взаємодію з контролюючими органами протягом всього терміну виконання перевезення.

Проект зразка свідоцтва про відрядження (Attestation de detachment) доступно за наступним посиланням, проте, як повідомляє МСАТ, поки що варто утриматись їм користуватися, оскільки це не остаточна версія http://www.developpement-durable.gouv.fr/IMG/pdf/attestation_transport_prestation_de_service_15_juin_DRAFT-2.pdf

Представником може бути, наприклад, експедитор або адвокат, якому потрібно буде мати повний набір документів, в разі, якщо у французької влади виникне необхідність зв'язатися з представником з таких питань, як заробітна плата водія або щодо заборони проведення в кабіні автомобіля 45-ти годинного щотижневого відпочинку водія. Термін, на який призначається офіційний представник, повинен закінчуватися не раніше ніж через 18 місяців з дня завершення періоду відрядження водія.

Згідно з отриманою від МСАТ інформацією, найближчим часом буде розміщена форма вищезгаданого свідоцтва про відрядження (англійською і французькою мовами). Воно має бути підписане, в ньому повинна бути вказана дата його складання і повинна міститися інформація про:

- роботодавця (перевізника) (найменування організації, її організаційно-правова форма, поштова та електронна адреси, номери телефонів, імена, прізвища, дати і місце народження керівників, найменування установ, в які виробляються внески по соціальному страхуванню);

- працівника (водія) (ім'я, прізвище, дата і місце народження, адреса постійного місця проживання, громадянство, дата підписання трудового договору);

- заробітну плату, зазначену в євро, а також дані про відшкодування витрат за проживання і харчування (при розрахунку мінімальної заробітної плати на відрядження не можуть братися до уваги, а якщо трудові умови (і умови виплати винагороди) більш сприятливі для водія в його державі - щодо заробітної плати закон Loi Macron не застосовується, але повинні бути документальні підтвердження (можуть перебувати на борту автомобіля або у представника);

- представника компанії (найменування або повне прізвище, поштову та електронну адреси, номери телефонів).

Один примірник вищезгаданого свідоцтва про відрядження (і його копія) повинен знаходитися на борту транспортного засобу, другий примірник - у представника компанії у Франції.

Крім того, на борту транспортного засобу повинні зберігатися наступні документи:

- трудовий договір водія (перекладений на французьку мову);

- якщо це можливо, перекладена на французьку мову копія колективної угоди, яку можна застосувати до трудового договору.

Сума штрафу, передбаченого за порушення - 2000 євро на одного відрядженого працівника, але не більше 4000 євро в разі повторного порушення протягом одного року з моменту повідомлення про перший штраф. Загальна сума штрафу не може перевищувати 500 000 євро на підприємство.

Контроль має початися з 2 липня 2016 року, хоча представники французької влади додатково зазначили, що на початковому етапі контроль не буде строгим.

Нажаль, до теперішнього часу відсутня будь-яка практична інформація про те, як його дотримуватися і до сих пір не опубліковані необхідні реєстраційні форми.

Інформація про закон Loi Macron на сайті Міністерства транспорту Франції за посиланням http://www.developpement-durable.gouv.fr/Formalites-declaratives,47857.html

Всі питання і коментарі щодо закону Loi Macron можна направляти на наступний електронну адресу Міністерства транспорту Франції:  Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Рекомендуємо перевізникам, які виконують перевезення в / з Франції взяти вищезазначену інформацію до уваги. 

Щодо проведення засідання укpаїнсько-угорської Змішаної Комісії

29 червня 2016 року в м. Будапешті відбулося чергове засідання Змішаної українсько-угорської Комісії з питань міжнародних автомобільних перевезень. В ході переговорів сторони обговорили співробітництво в галузі автомобільного транспорту, здійснили обмін інформацією та статистичними даними про використання дозволів перевізниками обох сторін. Після тривалої дискусії Сторони домовились здійснити у найкоротші терміни обмін дозволами на друге півріччя 2016 року. В результаті, українська сторона отримає наступну кількість угорських дозволів:

№ п/п

Вид дозволу

Кількість

1.  

Двосторонній Євро-3 безпечні

1000

2.  

Двосторонній Євро-3 безпечні ДЗ

2000

3.  

Транзитний Євро-3 безпечні

7750

4.  

Транзитний Євро-3 безпечні ДЗ

5000

При цьому розмір податку на транспортні засоби при використанні платних угорських дозволів залишився незмінним у 2016 році. Сторони домовилися про те, що в разі необхідності вони можуть звертатися одна до одної з проханням про додаткове виділення дозволів. Сторони також погодились продовжити дискусії щодо можливості виділення додаткових квот дозволів на 2016 рік під час проведення наступного засідання Змішаної угорсько-української Комісії з питань міжнародних автомобільних перевезень, яке має відбутися у Києві у жовтні поточного року.

Відділ МІЗ

15.11.2017
По информации, полученной от польских колег, в соответствии с п. 1 ст....
15.11.2017
Ставки и порядок можно посмотреть по ссылке оплата дорожных сборо...
20.09.2017
Приглашаем международных автоперевозчиков и экспортеров товаров Черниг...
06.09.2017
Митні органи Польші посилили котроль за виконанням вимог до до ко...
06.09.2017
Такое право им дают внесенные изменения в Федеральный закон N 232-ФЗ "...