Новости компании УкрАвтотрансЛогистика

Щодо ситуації з дозволами Німеччини (універсальний Євро-3)

Відповідно до інформації Укртрансінспекції України, що міститься на їх офіційному веб-сайті в розділі «Рух дозволів» (http://eis.uti.gov.ua/m3_transinsp/exchange/showmove.html), станом на 09.11.2015 квота дозволів Німеччини (універсальний Євро-3) 2015 року використана на 98,9 %, залишок цих дозволів складав 758 штук. Прогнозований термін закінчення дозволів Німеччини (універсальний Євро-3 + S) квоти 2015 року становить 15-20 листопада поточного року. Виконання перевезень до Німеччини після зазначеного терміну можливо здійснювати автотранспортними засобами категорії Євро-4 та Євро-5 на підставі дозволів Німеччини цих категорій, які є в достатній кількості в ПВД Укртрансінспекції.
Наприкінці минулого тижня були проведені в телефонному режимі переговори між керівництвом Міністерства інфраструктури України та Федерального Міністерства транспорту та цифрової інфраструктури Федеративної Республіки Німеччина.
У ході переговорів були обговорені питання щодо можливості виділення для українських перевізників на 2015 рік додаткової квоти дозволів Німеччини (універсальний Євро-3), а також збільшення квоти дозволів універсальних Німеччини категорії Євро-3 та S (особливо зелені та безпечні) на 2016 рік.
Однак німецька сторона повідомила про те, що не планує виділяти для української сторони додаткову квоту дозволів Німеччини (універсальний Євро-3) на 2015 рік. Також німецька сторона повідомила, що на 2016 рік буде виділена незначна кількість дозволів Німеччини (універсальний S) – лише 800 штук, а квота дозволів Німеччини (універсальний Євро-3) залишиться на рівні 2015 року. Тобто у 2016 році виконання перевезень до Німеччини будуть практично здійснювати автотранспортні засоби категорії не нижче «Євро-3 безпечні».
Разом з цим, німецька сторона дозволила використовувати з 15 листопада 2015 року дозволи Німеччини (універсальний Євро-3) квоти 2016 року.
Враховуючи викладене, просимо учасників Асоціації врахувати зазначену вище інформацію в подальшій роботі при плануванні та виконанні перевезень до Німеччини до кінця 2015 року та у 2016 році та не планувати перевезення до Німеччини до кінця 2015 року автотранспортними засобами категорії «Євро-3 безпечні» до вирішення цього питання остаточно.

Відділ МІЗ

Предоставление гарантий для ввоза и транзита товаров по территории таможенного союза

Украинский союз автомобильного транспорта и логистики предлагает всем автоперевозчикам следующие услуги:

- оформление гарантийных транзитных деклараций России для ввоза и транзита товаров в РФ и Казахстан, а также при въезде и выезде из Азербайджана, Грузии, Финляндии, Узбекистана и Киргизии. Стоимость оформления на рсстояние до 100 км. – 800 грн., более 100 км. - 1500 грн. Оплата безналичным путем или в кассу Союза.

- визовая поддержка Польши и Литвы, открытие виз без присутствия водителя. Письма на все посольства стран Шенгенской зоны, Румынии и Болгарии для получения бесплатной водительской визы.

 Администратор

Спілка надає гарантій для ввезення товарів до РФ

Федеральна митна служба РФ своїми листами зобовязала підпорядковані митниці, перш за все в чотирьох митних управліннях, забезпечити з 14 жовтня 2013 реалізацію додаткових заходів гарантуваня щодо товарів які ввозяться на митну територію РФ, не залежно від наявності у перевізника книжки МДП.

Українська Спілка автомобільного транспорту та логістики сьогодні готова надати учасникам Спілки - українським перевізникам через своїх російских партнерів необхідні гарантії для ввезення товарів на митну територію РФю При цьому відпадає необхідність наявності у перевізника книжки МДП.

Тариф за такі послуги не перевищує вартість 4-х листової книжки МДП.

Запрошуємо українських автоперевізників скористатися можливістю виконання перевезень вантажів до РФ, а також транзитом до Казахстану та Фінляндії.

Адміністратор

Спілка надає гарантій для ввезення товарів до РФ

Федеральна митна служба РФ своїми листами зобовязала підпорядковані митниці, перш за все в чотирьох митних управліннях, забезпечити з 14 жовтня 2013 реалізацію додаткових заходів гарантуваня щодо товарів які ввозяться на митну територію РФ, не залежно від наявності у перевізника книжки МДП.

Українська Спілка автомобільного транспорту та логістики сьогодні готова надати учасникам Спілки - українським перевізникам через своїх російских партнерів необхідні гарантії для ввезення товарів на митну територію РФю При цьому відпадає необхідність наявності у перевізника книжки МДП.

Тариф за такі послуги не перевищує вартість 4-х листової книжки МДП.

Запрошуємо українських автоперевізників скористатися можливістю виконання перевезень вантажів до РФ, а також транзитом до Казахстану та Фінляндії.

Адміністратор

Щодо обмежень використання процедури МДП на території Російської Федерації

 Своїм листом від 14.10.2013р. № 01-11/45600 ФМС Російської Федерації зобов’язала регіональні митні управління забезпечити з 14 жовтня 2013 реалізацію заходів, передбаченихлистом ФМС Росії від 14 жовтня 2013р. № 01-11/45617 «Про застосування заходів забезпечення митного транзиту товарів», в митних органах підпорядкованих Сибірському, Далекосхідному, Уральському та Приволзькому митним управлінням, щодо товарів, які ввозяться на митну територію Митного союзу.

Зазначені заходи передбачають можливість переміщення товарів митною територією Російської Федерації з використанням книжки МДП за умови забезпечення дотримання митного транзиту з застосуванням заходів, передбачених пунктом 1 ст. 217 Митного кодексу Митного союзу. Тобто, в якості гарантії визнаватимуться національні заходи гарантування.

Відповідні роз’яснення надано листом ФМС Росії від 14.10.2013р. № 01-11/45603.

Необхідно зазначити, що вимоги листа ФМС Росії від 14.10.2014р. № 01-11/45600 розповсюджуються виключно на товари, які ввозяться на митну територію Митного союзу.

Адміністратор

Залог за бортовое устройство электронной системы сбора платы за проезд по автодорогам Беларуси составит 20-50 евро

Основное преимущество электронной системы заключается в том, что водителю не нужно будет останавливаться, чтобы произвести оплату, как это происходит сейчас. Новые технологии позволят двигаться с максимально разрешенной скоростью, не меняя полосу движения - оплата будет списываться автоматически, для чего дорогу оборудуют соответствующими порталами, оснащенными лазерными датчиками, видео- и фотокамерами, которые зафиксируют проезд автомобилей. На транспортных средствах (как правило - на лобовом стекле) должны быть установлены бортовые устройства электронной оплаты. Есть два типа таких приборов - для легковых и грузовых автомобилей, которые различаются размерами.

Регистрация в системе BelToll начата в Беларуси с 3 июня. Зарегистрироваться и создать свой пользовательский аккаунт можно на официальном сайте BelToll, а также в пунктах обслуживания клиентов, расположенных в областных центрах.

Администратор

Введение системы электронного сбора платы за проезд по платным автомобильным дорогам Беларуси

В Республике Беларусь с 1 июля 2013 года вводится в действие система электронного сбора платы в режиме свободного многополосного движения за проезд транспортных средств по определенным дорогам Республики Беларусь, а также на отдельных их участках. Владельцем системы является государственное учреждение «Белавтострада», оператором системы «Beltoll» – ИООО «Капш Телематик Сервисиз», уполномоченным органом контроля – государственное учреждение «Транспортная инспекция Министерства транспорта и коммуникаций».

Подробная информация о введении системы «Beltoll» здесь. 

Официальный сайт оператора системы www.beltoll.by

По информации РУП "Белтаможсервис"

Щодо положення про медичний огляд водіїв

 

12 березня набув чинності спільний наказ МОЗ та МВС від 31.01.2013 N 65/80, яким затверджено нове Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів.

У документі прописано, що медичний огляд кандидатів у водії та водіїв ТЗ проводиться з метою визначення придатності особи до безпечного керування транспортними засобами.

Зокрема, встановлено 4 види огляду:

- попередній (для кандидатів у водії при отриманні прав);

- періодичний (для всіх водіїв);

- щозмінний (для водіїв-професіоналів до і після рейсів);

- позачерговий (для водіїв-професіоналів за наявності інформації про погіршення стану здоров'я).

Згідно з Положенням, періодичному медичному огляду підлягають водії:

- віком до 55 років (включно) - один раз на 10 років;

- віком від 56 до 75 років (включно) - один раз на 3 роки;

- віком від 76 років і більше - один раз на рік.

Водії, які виконують роботи з перевезення пасажирів та вантажів, підлягають періодичному медичному огляду один раз на рік.

Важливо, з чинного наказу вилучено положення про навчання медичних працівників, які проводять щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди.

Адміністратор

Щодо відповідальності за внутрішні перевезення митною територією Митного союзу

Останнім часом сталося чимало випадків затримання їх транспортних засобів із вантажем компетентними органами країн Митного союзу вже після митного оформлення, під час доставки вантажу вантажоодержувачам в іншу країну Митного союзу.

Причиною цього є порушення перевізниками вимог п. 2 ст. 344 Митного кодексу Митного союзу, згідно якого – на митній території Митного союзу не допускається використання тимчасово ввезених транспортних засобів для перевезень вантажів, які починаються і закінчуються на митній території Митного союзу.

Отже, після доставлення вантажу до митниці призначення в одній із країн Митного союзу і проведення його митного оформлення, вантаж вважається власністю суб’єкта (резидента) саме цієї країни і подальше його перевезення в іншу країну Митного союзу кваліфікується як внутрішнє перевезення митною територією Митного союзу.

Згідно п. 3 ст. 344, у випадку здійснення зазначених перевезень тимчасово ввезеними транспортними засобами без поміщення їх та вантажу у відповідний митний режим вимагатиметься сплата митних податків в розмірах, що відповідають сумам митних податків та зборів, які належали б до сплати при митному оформленні таких транспортних засобів у митну процедуру випуску для внутрішнього використання.

Крім того, використання транспортних засобів міжнародного перевезення, зареєстрованих на території іноземної держави для внутрішньодержавних перевезень вантажів, кваліфікується як адміністративне правопорушення, відповідно до Кодексів про адміністративні правопорушення кожної з країн Митного союзу.

Адміністратор

Щодо порядку виконання перевезень територією Туркменістану!

Відповідно до інформації Укртрансінспекції України з 1 березня 2013 року в’їзд автотранспортних засобів на територію Туркменістану при здійснені автомобільних перевезень буде здійснюватися тільки відповідно до положень двосторонньої Угоди між Урядом України та Урядом Туркменістану про співробітництво у сфері міжнародного автомобільного сполучення.

Наразі ведуться переговори з Міністерством автомобільного транспорту Туркменістану щодо встановлення квоти дозволів на здійснення міжнародних автомобільних перевезень на 2013 рік, а також взаємного обміну ними.

Державна інспекція України з безпеки на наземному транспорті інформуватиме автоперевізників про подальший перебіг подій.

Просимо врахувати вказану інформацію при плануванні перевезень територією Туркменістану.

Адміністратор

21.07.2017
Таможенные гарантии по ввозу товаров в Белоуссию предоставит Союз. UA...
20.07.2017
Начиная с 1 июля 2017 года в регионах Фландрия и Брюссе...
20.07.2017
Правительство Российской Федерации приняло постановление от 12 ...
09.06.2017
Учитывая положительные отзывы наших перевозчиков экспортеров грузов, х...
09.06.2017
Согласно полученной информации, сообщаем о размерах платежей, взимаемы...