Новости компании УкрАвтотрансЛогистика

Введение системы электронного сбора платы за проезд по платным автомобильным дорогам Беларуси

В Республике Беларусь с 1 июля 2013 года вводится в действие система электронного сбора платы в режиме свободного многополосного движения за проезд транспортных средств по определенным дорогам Республики Беларусь, а также на отдельных их участках. Владельцем системы является государственное учреждение «Белавтострада», оператором системы «Beltoll» – ИООО «Капш Телематик Сервисиз», уполномоченным органом контроля – государственное учреждение «Транспортная инспекция Министерства транспорта и коммуникаций».

Подробная информация о введении системы «Beltoll» здесь. 

Официальный сайт оператора системы www.beltoll.by

По информации РУП "Белтаможсервис"

Щодо положення про медичний огляд водіїв

 

12 березня набув чинності спільний наказ МОЗ та МВС від 31.01.2013 N 65/80, яким затверджено нове Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів.

У документі прописано, що медичний огляд кандидатів у водії та водіїв ТЗ проводиться з метою визначення придатності особи до безпечного керування транспортними засобами.

Зокрема, встановлено 4 види огляду:

- попередній (для кандидатів у водії при отриманні прав);

- періодичний (для всіх водіїв);

- щозмінний (для водіїв-професіоналів до і після рейсів);

- позачерговий (для водіїв-професіоналів за наявності інформації про погіршення стану здоров'я).

Згідно з Положенням, періодичному медичному огляду підлягають водії:

- віком до 55 років (включно) - один раз на 10 років;

- віком від 56 до 75 років (включно) - один раз на 3 роки;

- віком від 76 років і більше - один раз на рік.

Водії, які виконують роботи з перевезення пасажирів та вантажів, підлягають періодичному медичному огляду один раз на рік.

Важливо, з чинного наказу вилучено положення про навчання медичних працівників, які проводять щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди.

Адміністратор

Щодо відповідальності за внутрішні перевезення митною територією Митного союзу

Останнім часом сталося чимало випадків затримання їх транспортних засобів із вантажем компетентними органами країн Митного союзу вже після митного оформлення, під час доставки вантажу вантажоодержувачам в іншу країну Митного союзу.

Причиною цього є порушення перевізниками вимог п. 2 ст. 344 Митного кодексу Митного союзу, згідно якого – на митній території Митного союзу не допускається використання тимчасово ввезених транспортних засобів для перевезень вантажів, які починаються і закінчуються на митній території Митного союзу.

Отже, після доставлення вантажу до митниці призначення в одній із країн Митного союзу і проведення його митного оформлення, вантаж вважається власністю суб’єкта (резидента) саме цієї країни і подальше його перевезення в іншу країну Митного союзу кваліфікується як внутрішнє перевезення митною територією Митного союзу.

Згідно п. 3 ст. 344, у випадку здійснення зазначених перевезень тимчасово ввезеними транспортними засобами без поміщення їх та вантажу у відповідний митний режим вимагатиметься сплата митних податків в розмірах, що відповідають сумам митних податків та зборів, які належали б до сплати при митному оформленні таких транспортних засобів у митну процедуру випуску для внутрішнього використання.

Крім того, використання транспортних засобів міжнародного перевезення, зареєстрованих на території іноземної держави для внутрішньодержавних перевезень вантажів, кваліфікується як адміністративне правопорушення, відповідно до Кодексів про адміністративні правопорушення кожної з країн Митного союзу.

Адміністратор

Щодо порядку виконання перевезень територією Туркменістану!

Відповідно до інформації Укртрансінспекції України з 1 березня 2013 року в’їзд автотранспортних засобів на територію Туркменістану при здійснені автомобільних перевезень буде здійснюватися тільки відповідно до положень двосторонньої Угоди між Урядом України та Урядом Туркменістану про співробітництво у сфері міжнародного автомобільного сполучення.

Наразі ведуться переговори з Міністерством автомобільного транспорту Туркменістану щодо встановлення квоти дозволів на здійснення міжнародних автомобільних перевезень на 2013 рік, а також взаємного обміну ними.

Державна інспекція України з безпеки на наземному транспорті інформуватиме автоперевізників про подальший перебіг подій.

Просимо врахувати вказану інформацію при плануванні перевезень територією Туркменістану.

Адміністратор

Оформлення екологічних сертифікатів для виконання перевезень по території деяких іноземних країн

Інформуємо Вас про те, що при виконанні перевезень у 2013 році на підставі екологічних дозволів ряду іноземних країн на борту автотранспортних засобів має бути повний комплект екологічних сертифікатів, а саме:

- сертифікат відповідності вимогам щодо шуму та викидів забруднюючих речовин (екологічний заводу-виробника);

- сертифікат відповідності вимогам безпеки (окремо для автомобіля-тягача і причепа/напівпричепа) (сертифікат безпеки заводу-виробника);

- сертифікати відповідності вимогам придатності до експлуатації, що видаються ДержавтотрансНДІпроектом (окремо для автомобіля-тягача і причепа/напівпричепа).

Ці вимоги стосуються екологічних дозволів для автотранспортних засобів «особливо зелених та безпечних», ЄВРО-3 безпечних, ЄВРО-4 безпечних, ЄВРО-5 безпечних для наступних країн: Болгарія, Данія, Естонія, Італія, Молдова, Португалія, Німеччина, Сербія, Угорщина та Франція.

Адміністратор

До Угорщини - тільки Євро-3

Державна інспекція України з безпеки на наземному транспорті звертає увагу автоперевізників: перевезення між Україною та Угорщиною можливі лише вантажними автотранспортними засобами категорії «Євро-3 безпечні» та вищих категорій екологічних вимог. 

Згоди щодо підвищення екологічних вимог до транспортних засобів до категорії «Євро-3» сторони дійшли під час останнього засідання Змішаної українсько-угорської Комісії з питань міжнародних автомобільних перевезень.

 

Укртрансінспекція 

 

Россия. О порядке ввоза с 1 января 2013 года на территорию РФ товаров, подлежащих ветеринарному контролю

Федеральная служба по ветеринарному и фитосанитарному надзору сообщает, что в соответствии с Решением Комиссии Таможенного союза от 15 июля 2011 года N 726 ввоз с 1 января 2013 года на территорию Таможенного союза товаров, подлежащих ветеринарному контролю, возможен в сопровождении одного из ветеринарных сертификатов:

1) оформленных в соответствии с формами Единых ветеринарных сертификатов (утверждены Решением Комиссии Таможенного союза от 7 апреля 2011 года N 607 и размещены на официальном сайте Евразийской экономической комиссии по адресу;

2) парафированных в формате Таможенный союз - страна-экспортер (размещены на сайте Россельхознадзора http://www.fsvps.ru);

3) двусторонних ветеринарных сертификатов, парафированных до 1 декабря 2010 года компетентными в области ветеринарии органами одного из государств - членов Таможенного союза и страны-экспортера, при условии обращения компетентных в области ветеринарии органов третьих стран в один из уполномоченных органов государств - членов Таможенного союза до 1 января 2013 года с обоснованным запросом о начале процесса согласования ветеринарных сертификатов, отличающихся от форм Единых ветеринарных сертификатов (размещены на сайте Россельхознадзора http://www.fsvps.ru/).

Информация КТС

Новые ставки сбора за пользование автодорогами для иностранцев

В Молдове действуют новые ставки сбора за пользование автомобильными дорогами. Об этом сообщили в пресс-службе Министерства иностранных дел Беларуси.

"По информации, полученной по дипломатическим каналам, с 1 января 2013 года в Молдове установлены новые ставки сбора за пользование автомобильными дорогами этой страны с владельцев транспортных средств, а также прицепов к ним, не зарегистрированных в Республике Молдова", - говорится в сообщении.

Ставки сбора увеличены в два раза и составляют на срок 7 дней - 4 евро, 15 дней - 8 евро, 30 дней - 14 евро, 90 дней - 30 евро, 180 дней - 50 евро. При этом 180 дней - максимальный срок, в течение которого транспортное средство, не зарегистрированное в Молдове, может находиться на территории страны. В подтверждение оплаты сбора владельцу выдается соответствующий сертификат.

Субъектами указанного сбора являются как юридические (находящиеся в Молдове и за ее пределами), так и физические лица (граждане Молдовы, иностранные граждане и лица без гражданства). Основным критерием, определяющим необходимость уплаты сбора, является место регистрации транспортного средства.

Невыполнение требования по оплате указанного сбора влечет наложение штрафа в размере от 2000 до 6000 молдавских леев (ориентировочно от 127 до 381 евро).

Администратор

Въезд в Калининградскую область без книжки МДП

Калининградская областная таможня сообщает, что 14 января 2013 года вступает в силу Приказ ФТС России от 12.10.2012 г. № 2067 «Об особенностях таможенного транзита иностранных товаров от таможенного органа в месте прибытия на таможенную территорию Таможенного союза до внутреннего таможенного органа, расположенных на территории Калининградской области».

Данный правовой акт позволяет таможенному органу не требовать предоставления обеспечения уплаты таможенных пошлин, налогов при перевозке в соответствии с процедурой внутреннего таможенного транзита иностранных товаров между таможенным постом, расположенном в пункте пропуска, и внутренним таможенным постом в регионе деятельности Калининградской областной таможни, если соблюдены следующие условия:

  • получателем товаров является юридическое лицо, государственная регистрация которого осуществлена в Калининградской области;
  • под таможенную процедуру таможенного транзита помещаются товары, не запрещённые к помещению под таможенную процедуру свободной таможенной зоны, применяемую на территории Особой экономической зоны в Калининградской области;
  • декларант таможенной процедуры таможенного транзита не имеет задолженности по уплате таможенных пошлин, налогов и неисполненных постановлений по делам об административных правонарушениях в области таможенного дела.

С 14 января 2013 года при помещении товаров под процедуру таможенного транзита на территории Калининградской области к большей части номенклатурных групп меры по обеспечению соблюдения таможенного законодательства применяться не будут. Однако на товары, запрещенные к помещению под таможенную процедуру свободной таможенной зоны, действие приказа не распространяется. Это автомобили и другие подакцизные товары, овощи, масла и жиры, яйца, готовые и консервированные продукты из мяса, кондитерские и макаронные изделия, строительные материалы, и другие товары, полный список которых изложен в Постановлении Правительства РФ от 31 марта 2006 г. № 186 и ст. 10 Федерального закона от 10 января 2006 г. № 16-ФЗ.

Информация ФТС РФ

Щодо обов’язку перевізника протягом 3-х годин після пред’явлення товарів в місці прибуття на території Російської Федерації здійснити операції пов’язані з розміщенням товарів на склад митного органу або їх декларуванням

Згідно із роз’ясненням Федеральної митної служби РФ з вказаного питання (лист ФМС від 14.04.2011 р. № 18-12/17189) перевізник повинен зробити наступне.

Так, відповідно до ч. 4 ст. 160 Митного кодексу Митного союзу (МК МС) по прибуттю на територію Митного союзу перевізник або інша зацікавлена особа зобов’язана протягом трьох годин після пред’явлення товарів у митниці призначення здійснити операції пов’язані з розміщенням товарів на тимчасове зберігання або їх декларуванням відповідно до заявленої митної процедури. Це означає, що перевізник самостійно після реєстрації факту прибуття у митниці призначення повинен протягом 3-х годин звернутись до посадової особи митного органу та подати необхідні документи для прийняття рішення про розміщення товару на склад або його подальше декларування.

За порушення порядку розміщення товарів на склад тимчасового зберігання встановлена адміністративна відповідальність за ст. 16.14 КпАП РФ – «Нарушение порядка помещения товаров на хранение, порядка их хранения либо порядка совершения с ними операций», що тягне за собою накладення штрафу на юридичних осіб від 5 000 до 20 000 рублів. Федеральна митна служба РФ наголошує, що зобов’язання по виконанню митних операцій в першу чергу покладено на перевізника.

Однак, ці обов’язки можуть переходити і до інших осіб, зокрема власника СТЗ або брокера (представника вантажоодержувача), якщо це передбачено договором на перевезення чи про це зроблена відмітка у товарно-супровідних документах. В такому випадку за невиконання обов’язків визначених ч. 4 ст. 160 МК МС суб’єктом правопорушення буде особа, яка відповідно до умов договору повинна була здійснити операції з товарами.

З метою виключення фактів безпідставного притягнення до адміністративної відповідальності за ст. 16.14 КпАП РФ митні органи повинні фіксувати точний час пред’явлення товарів в місці доставки, встановлювати осіб, які є відповідальними за виконання митних операцій, наявність СТЗ та інші обставини.

Адміністратор

20.09.2017
Приглашаем международных автоперевозчиков и экспортеров товаров Черниг...
06.09.2017
Митні органи Польші посилили котроль за виконанням вимог до до ко...
06.09.2017
Такое право им дают внесенные изменения в Федеральный закон N 232-ФЗ "...
06.09.2017
Відповідно до наказу Міністерства інфраструктури України від 26.07.201...
06.09.2017
18 жовтня 2016 року сплив термін на отримання ліцензій для викона...