Новости компании УкрАвтотрансЛогистика

Щодо обмежень використання процедури МДП на території Російської Федерації

 Своїм листом від 14.10.2013р. № 01-11/45600 ФМС Російської Федерації зобов’язала регіональні митні управління забезпечити з 14 жовтня 2013 реалізацію заходів, передбаченихлистом ФМС Росії від 14 жовтня 2013р. № 01-11/45617 «Про застосування заходів забезпечення митного транзиту товарів», в митних органах підпорядкованих Сибірському, Далекосхідному, Уральському та Приволзькому митним управлінням, щодо товарів, які ввозяться на митну територію Митного союзу.

Зазначені заходи передбачають можливість переміщення товарів митною територією Російської Федерації з використанням книжки МДП за умови забезпечення дотримання митного транзиту з застосуванням заходів, передбачених пунктом 1 ст. 217 Митного кодексу Митного союзу. Тобто, в якості гарантії визнаватимуться національні заходи гарантування.

Відповідні роз’яснення надано листом ФМС Росії від 14.10.2013р. № 01-11/45603.

Необхідно зазначити, що вимоги листа ФМС Росії від 14.10.2014р. № 01-11/45600 розповсюджуються виключно на товари, які ввозяться на митну територію Митного союзу.

Адміністратор

Залог за бортовое устройство электронной системы сбора платы за проезд по автодорогам Беларуси составит 20-50 евро

Основное преимущество электронной системы заключается в том, что водителю не нужно будет останавливаться, чтобы произвести оплату, как это происходит сейчас. Новые технологии позволят двигаться с максимально разрешенной скоростью, не меняя полосу движения - оплата будет списываться автоматически, для чего дорогу оборудуют соответствующими порталами, оснащенными лазерными датчиками, видео- и фотокамерами, которые зафиксируют проезд автомобилей. На транспортных средствах (как правило - на лобовом стекле) должны быть установлены бортовые устройства электронной оплаты. Есть два типа таких приборов - для легковых и грузовых автомобилей, которые различаются размерами.

Регистрация в системе BelToll начата в Беларуси с 3 июня. Зарегистрироваться и создать свой пользовательский аккаунт можно на официальном сайте BelToll, а также в пунктах обслуживания клиентов, расположенных в областных центрах.

Администратор

Введение системы электронного сбора платы за проезд по платным автомобильным дорогам Беларуси

В Республике Беларусь с 1 июля 2013 года вводится в действие система электронного сбора платы в режиме свободного многополосного движения за проезд транспортных средств по определенным дорогам Республики Беларусь, а также на отдельных их участках. Владельцем системы является государственное учреждение «Белавтострада», оператором системы «Beltoll» – ИООО «Капш Телематик Сервисиз», уполномоченным органом контроля – государственное учреждение «Транспортная инспекция Министерства транспорта и коммуникаций».

Подробная информация о введении системы «Beltoll» здесь. 

Официальный сайт оператора системы www.beltoll.by

По информации РУП "Белтаможсервис"

Щодо положення про медичний огляд водіїв

 

12 березня набув чинності спільний наказ МОЗ та МВС від 31.01.2013 N 65/80, яким затверджено нове Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів.

У документі прописано, що медичний огляд кандидатів у водії та водіїв ТЗ проводиться з метою визначення придатності особи до безпечного керування транспортними засобами.

Зокрема, встановлено 4 види огляду:

- попередній (для кандидатів у водії при отриманні прав);

- періодичний (для всіх водіїв);

- щозмінний (для водіїв-професіоналів до і після рейсів);

- позачерговий (для водіїв-професіоналів за наявності інформації про погіршення стану здоров'я).

Згідно з Положенням, періодичному медичному огляду підлягають водії:

- віком до 55 років (включно) - один раз на 10 років;

- віком від 56 до 75 років (включно) - один раз на 3 роки;

- віком від 76 років і більше - один раз на рік.

Водії, які виконують роботи з перевезення пасажирів та вантажів, підлягають періодичному медичному огляду один раз на рік.

Важливо, з чинного наказу вилучено положення про навчання медичних працівників, які проводять щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди.

Адміністратор

Щодо відповідальності за внутрішні перевезення митною територією Митного союзу

Останнім часом сталося чимало випадків затримання їх транспортних засобів із вантажем компетентними органами країн Митного союзу вже після митного оформлення, під час доставки вантажу вантажоодержувачам в іншу країну Митного союзу.

Причиною цього є порушення перевізниками вимог п. 2 ст. 344 Митного кодексу Митного союзу, згідно якого – на митній території Митного союзу не допускається використання тимчасово ввезених транспортних засобів для перевезень вантажів, які починаються і закінчуються на митній території Митного союзу.

Отже, після доставлення вантажу до митниці призначення в одній із країн Митного союзу і проведення його митного оформлення, вантаж вважається власністю суб’єкта (резидента) саме цієї країни і подальше його перевезення в іншу країну Митного союзу кваліфікується як внутрішнє перевезення митною територією Митного союзу.

Згідно п. 3 ст. 344, у випадку здійснення зазначених перевезень тимчасово ввезеними транспортними засобами без поміщення їх та вантажу у відповідний митний режим вимагатиметься сплата митних податків в розмірах, що відповідають сумам митних податків та зборів, які належали б до сплати при митному оформленні таких транспортних засобів у митну процедуру випуску для внутрішнього використання.

Крім того, використання транспортних засобів міжнародного перевезення, зареєстрованих на території іноземної держави для внутрішньодержавних перевезень вантажів, кваліфікується як адміністративне правопорушення, відповідно до Кодексів про адміністративні правопорушення кожної з країн Митного союзу.

Адміністратор

Щодо порядку виконання перевезень територією Туркменістану!

Відповідно до інформації Укртрансінспекції України з 1 березня 2013 року в’їзд автотранспортних засобів на територію Туркменістану при здійснені автомобільних перевезень буде здійснюватися тільки відповідно до положень двосторонньої Угоди між Урядом України та Урядом Туркменістану про співробітництво у сфері міжнародного автомобільного сполучення.

Наразі ведуться переговори з Міністерством автомобільного транспорту Туркменістану щодо встановлення квоти дозволів на здійснення міжнародних автомобільних перевезень на 2013 рік, а також взаємного обміну ними.

Державна інспекція України з безпеки на наземному транспорті інформуватиме автоперевізників про подальший перебіг подій.

Просимо врахувати вказану інформацію при плануванні перевезень територією Туркменістану.

Адміністратор

Оформлення екологічних сертифікатів для виконання перевезень по території деяких іноземних країн

Інформуємо Вас про те, що при виконанні перевезень у 2013 році на підставі екологічних дозволів ряду іноземних країн на борту автотранспортних засобів має бути повний комплект екологічних сертифікатів, а саме:

- сертифікат відповідності вимогам щодо шуму та викидів забруднюючих речовин (екологічний заводу-виробника);

- сертифікат відповідності вимогам безпеки (окремо для автомобіля-тягача і причепа/напівпричепа) (сертифікат безпеки заводу-виробника);

- сертифікати відповідності вимогам придатності до експлуатації, що видаються ДержавтотрансНДІпроектом (окремо для автомобіля-тягача і причепа/напівпричепа).

Ці вимоги стосуються екологічних дозволів для автотранспортних засобів «особливо зелених та безпечних», ЄВРО-3 безпечних, ЄВРО-4 безпечних, ЄВРО-5 безпечних для наступних країн: Болгарія, Данія, Естонія, Італія, Молдова, Португалія, Німеччина, Сербія, Угорщина та Франція.

Адміністратор

До Угорщини - тільки Євро-3

Державна інспекція України з безпеки на наземному транспорті звертає увагу автоперевізників: перевезення між Україною та Угорщиною можливі лише вантажними автотранспортними засобами категорії «Євро-3 безпечні» та вищих категорій екологічних вимог. 

Згоди щодо підвищення екологічних вимог до транспортних засобів до категорії «Євро-3» сторони дійшли під час останнього засідання Змішаної українсько-угорської Комісії з питань міжнародних автомобільних перевезень.

 

Укртрансінспекція 

 

Россия. О порядке ввоза с 1 января 2013 года на территорию РФ товаров, подлежащих ветеринарному контролю

Федеральная служба по ветеринарному и фитосанитарному надзору сообщает, что в соответствии с Решением Комиссии Таможенного союза от 15 июля 2011 года N 726 ввоз с 1 января 2013 года на территорию Таможенного союза товаров, подлежащих ветеринарному контролю, возможен в сопровождении одного из ветеринарных сертификатов:

1) оформленных в соответствии с формами Единых ветеринарных сертификатов (утверждены Решением Комиссии Таможенного союза от 7 апреля 2011 года N 607 и размещены на официальном сайте Евразийской экономической комиссии по адресу;

2) парафированных в формате Таможенный союз - страна-экспортер (размещены на сайте Россельхознадзора http://www.fsvps.ru);

3) двусторонних ветеринарных сертификатов, парафированных до 1 декабря 2010 года компетентными в области ветеринарии органами одного из государств - членов Таможенного союза и страны-экспортера, при условии обращения компетентных в области ветеринарии органов третьих стран в один из уполномоченных органов государств - членов Таможенного союза до 1 января 2013 года с обоснованным запросом о начале процесса согласования ветеринарных сертификатов, отличающихся от форм Единых ветеринарных сертификатов (размещены на сайте Россельхознадзора http://www.fsvps.ru/).

Информация КТС

Новые ставки сбора за пользование автодорогами для иностранцев

В Молдове действуют новые ставки сбора за пользование автомобильными дорогами. Об этом сообщили в пресс-службе Министерства иностранных дел Беларуси.

"По информации, полученной по дипломатическим каналам, с 1 января 2013 года в Молдове установлены новые ставки сбора за пользование автомобильными дорогами этой страны с владельцев транспортных средств, а также прицепов к ним, не зарегистрированных в Республике Молдова", - говорится в сообщении.

Ставки сбора увеличены в два раза и составляют на срок 7 дней - 4 евро, 15 дней - 8 евро, 30 дней - 14 евро, 90 дней - 30 евро, 180 дней - 50 евро. При этом 180 дней - максимальный срок, в течение которого транспортное средство, не зарегистрированное в Молдове, может находиться на территории страны. В подтверждение оплаты сбора владельцу выдается соответствующий сертификат.

Субъектами указанного сбора являются как юридические (находящиеся в Молдове и за ее пределами), так и физические лица (граждане Молдовы, иностранные граждане и лица без гражданства). Основным критерием, определяющим необходимость уплаты сбора, является место регистрации транспортного средства.

Невыполнение требования по оплате указанного сбора влечет наложение штрафа в размере от 2000 до 6000 молдавских леев (ориентировочно от 127 до 381 евро).

Администратор

15.11.2017
По информации, полученной от польских колег, в соответствии с п. 1 ст....
15.11.2017
Ставки и порядок можно посмотреть по ссылке оплата дорожных сборо...
20.09.2017
Приглашаем международных автоперевозчиков и экспортеров товаров Черниг...
06.09.2017
Митні органи Польші посилили котроль за виконанням вимог до до ко...
06.09.2017
Такое право им дают внесенные изменения в Федеральный закон N 232-ФЗ "...