Новости компании УкрАвтотрансЛогистика

Щодо застосування електронних навігаційних пломб при перевезенні санкційних товарів територією РФ.

На виконання рішень Уряду РФ Мінтранс РФ уповноважено ООО «Центр развития цифровых платформ» (ИНН 7714431076) здійснювати діяльність по накладенню (зняттю) електронних навігаційних пломб. Таким чином зазначена організація виступатиме Оператором з надання послуг пломбування.

Оператор інформує, що до роботи готові 20 офісів обслуговування на автомобільних пунктах пропуску через державний кордон з РФ, функціонує сайт (https://crcp.ru/) та цілодобовий контакт центр. Запуск перевезень санкційних товарів через територію РФ заплановано на ІІ квартал 2020 року, хоча вже в квітні заплановано перші тестові перевезення.

Для підготовки до початку перевезень територією РФ відкрита попередня реєстрація в Системі, яка здійснюється безкоштовно та доступна цілодобово на сайті Оператора (https://crcp.ru/).

Оператор опублікував розцінки на свої послуги. Використання одного пристрою за умови, що транзит територією РФ займе не більше доби, обійдеться перевізнику як мінімум в 4 720 російських рублів. За кожну добу перевезення кінцева сума буде збільшуватись ще на 2 500 рублів. Розрахунки здійснюються виключно в рублях РФ.

В цілому, загальна вартість однієї пломби складається з трьох сум. Перша (1 224 рубля) стягується за накладення пристрою, друга (996 рублів) – за її зняття, а третя є платою за послуги по онлайн-стеженню за транспортним засобом, що слідує під пломбою, та становить 2 500 рублів за кожну добу.

Відзначимо, що у відповідності з правилами «санкційного» транзиту сплатити за використання пристроїв може будь-яка з сторін перевезення: або перевізник, або відправник вантажу, або його отримувач. Внести необхідну суму (як за одне перевезення, так і авансом на майбутнє) можливо банківським переказом чи банківською картою в офісі обслуговування чи в особистому кабінеті.

Зареєструвати особистий кабінет можливо на сайті оператора системи, однак в будь-якому випадку для того, щоб скористатись послугою, безпосередньо перед перевезенням (як мінімум за 2 години до очікуваного перетину кордону) необхідно передати оператору дані про вантаж, транспортний засіб тощо.

Крім того, разом з пломбою водій отримує спеціальний обліковий талон, який повинен повернути при виїзді з Росії.

Рекомендуємо перевізникам, що планують перевезення територією РФ, заздалегідь зареєструватися в Системі та ознайомитись з інформацією наведеною на зазначеному сайті (порядок реєстрації, офіси обслуговування, принципи роботи Системи тощо).

Також просимо звернути увагу, що офіси оператора знаходяться в пунктах пропуску кордоні, призначених Постановою Уряду РФ від 27.12.2019 № 1877 для пропуску санкційних товарів, зокрема на на українсько – російському кордоні:

1.Крупець

2.Троєбортне

3.Суджа

4.Нєхотєєвка

5.Нові Юрковичи.

Адмін

З 7 квітня державний кордон України можна буде перетнути лише автотранспортом на 19 пунктах пропуску

7 квітня 2020 року тимчасово закритими будуть 115 пунктів пропуску, ще у 28 пунктах пропуску тимчасово припинене пішохідне сполучення.

З врахуванням усіх обмежень, введених українською владою та уповноваженими органами сусідніх країн, з 7 квітня залишається лише 19 пунктів пропуску, де можна перетнути державний кордон України власним автотранспортом.

Виключення обмежувальних заходів можуть прийматися щодо евакуаційних рейсів за рішенням уповноважених міністерств та відомств.

Оперативна інформація на телеграм-каналі https://t.me/vladyslavkryklii

 

 

 

 

Ограничения в Белоруссии

27 марта 2020 г. на Национальном правовом Интернет-портале Республики Беларусь официально опубликовано постановление Совета Министров Республики Беларусь от 25 марта 2020 г. № 171 «О мерах по предотвращению завоза и распространения инфекции, вызванной коронавирусом COVID-19», которое вступает в силу с 00 часов 00 минут 28 марта 2020 г.

Постановлением установлено, в частности, что лица, прибывшие в Республику Беларусь из стран, в которых регистрируются случаи инфекции COVID-19 (далее – прибывшие лица), в течение 14 календарных дней со дня прибытия в Республику Беларусь:

должны находиться в самоизоляции в домашних условиях;

не подлежат последующему пропуску через Государственную границу Республики Беларусь (до истечения срока самоизоляции).

Эти требования не распространяются на водителей транспортных средств при выполнении международных автомобильных перевозок грузов.

Справочно.

В соответствии со ст. 1 Закона Республики Беларусь от 14 августа 2007 г. № 278-З «Об автомобильном транспорте и автомобильных перевозках» под международной автомобильной перевозкой грузов понимается автомобильная перевозка, выполняемая за пределы территории Республики Беларусь, из-за ее пределов, а также транзитная автомобильная перевозка, выполняемая через территорию Республики Беларусь между двумя пунктами пересечения Государственной границы Республики Беларусь в местах, установленных законодательством.

Кроме того, постановлением определены особенности выполнения транзитных автомобильных перевозок грузов через территорию Республики Беларусь, в том числе с территории Российской Федерации в государства – члены Европейского союза и Украину, между двумя пунктами пересечения Государственной границы Республики Беларусь в местах, установленных законодательством (далее – транзитные перевозки).

Водители, выполняющие транзитные автомобильные перевозки грузов через территорию Республики Беларусь обязаны:

1. Проезжать только по республиканским автомобильным дорогам, на которых возможна остановка (стоянка) для отдыха и питания водителей, заправки транспортных средств, по установленному перечню согласно приложению 1 к постановлению (далее – перечень дорог и специализированных мест) (подпункт 1.2 пункта 1 постановления).

На сайте Министерства транспорта и коммуникаций сегодня, 27 марта, ожидается публикация карты с установленным перечнем остановок (стоянок) для отдыха и питания водителей, заправки транспортных средств при выполнении транзитных автомобильных перевозок грузов через территорию Республики Беларусь.

Обращаем внимание, что данное требование не распространяется на международные перевозки грузов, выполняемые за пределы Республики Беларусь и из-за ее пределов (т.е. пунктом отправления или назначения которых является Республика Беларусь).

2. Покинуть территорию Республики Беларусь по кратчайшему маршруту не позднее дня, следующего за днем въезда на ее территорию (часть первая подпункта 1.3 пункта 1 постановления).

Обращаем внимание, что данное требование не распространяется на случаи, когда невозможность соблюдения указанного срока обусловлена аварией (поломкой) транспортного средства, а также разгрузкой, перегрузкой (перевалкой) груза, заменой транспортного средства, если это предусмотрено условиями договора автомобильной перевозки и указано в транспортных документах.

В случае необходимости осуществления операций, указанных выше, допускается отклонение от республиканской автомобильной дороги, указанной в перечне дорог и специализированных мест.

Указанные операции должны быть осуществлены в минимальные сроки.

Государственному таможенному комитету поручено обеспечить установление срока таможенного транзита до конечного пункта назначения с учетом требований части первой подпункта 1.3 пункта 1 постановления.

3. В период остановки (стоянки) водители, выполняющие транзитные перевозки, не должны покидать территорию пунктов остановки (стоянки) для отдыха и питания водителей, заправки транспортных средств согласно перечню дорог и специализированных мест (часть четвертая подпункта 1.3 пункта 1 постановления).

Указанные в подпунктах 1.2 и 1.3 пункта 1 постановления требования распространяются на всех водителей, выполняющих транзитные автомобильные перевозки, в том числе и резидентов Республики Беларусь.

Несоблюдение данных требований влечет ответственность, предусмотренную ст. 23.4 КоАП Республики Беларусь в размере от двух до пятидесяти базовых величин (от 54 до 1350 белорусских рублей) или административный арест, с чем ознакамливают водителя под роспись в требовании по установленной форме согласно приложению 2 к постановлению. Вручение водителям, выполняющим транзитные автомобильные перевозки грузов, данного требования обеспечивают Государственный таможенный комитет Республики Беларусь в пунктах пропуска на белорусском участке внешней границы ЕАЭС, Транспортная инспекция Министерства транспорта и коммуникаций на приграничной территории белорусско-российского участка Государственной границы Республики Беларусь. Данные требования оформляются в двух экземплярах, один из которых вручается водителю либо прикрепляется к транспортному документу, второй остается в делах таможенного органа или Транспортной инспекции Министерства транспорта и коммуникаций.

Контроль за выполнением постановления возложен на Министерство здравоохранения, Министерство внутренних дел, Министерство транспорта и коммуникаций, Министерство иностранных дел, Государственный пограничный комитет, Государственный таможенный комитет, Белорусский государственный концерн по нефти и химии, облисполкомы в соответствии с компетенцией концерн «Белнефтехим» и облисполкомы в соответствии с их компетенцией.

БАМАП

 

Пункты отдыха и питания водителей, заправки транспортных средств нерезидентов Республики Беларусь

В соответствии с решением Межведомственной рабочей группы по предотвращению завоза и распространения случаев инфекции, вызванной коронавирусом, в Республике Беларусь Министерство транспорта и коммуникаций определило пункты отдыха и питания водителей, заправки транспортных средств нерезидентов Республики Беларусь, которые необходимо использовать при транзитном проезде по территории Республики Беларусь международными автомобильными перевозчиками.
Контроль за исполнением поручено обеспечить Транспортной инспекции Минтранса, начиная с 00.00 19 марта 2020 года.
 

karta-rus.jpg

Таможенная гарантия+ЭТД+ПИ по РФ, таможенная гарантия+ЭПИ по РБ, документ Т1 на всех границах ЕС

Уважаемые перевозчики!

Стоимость поручительства (гарантии) + ЭТД (электронная транзитная декларация) + ПИ (предварительное информирование) по РФ при расстоянии до таможни назначения составляет:
До 220 км.                                          - 1100 грн.
От 221 км. до 1500 км.                    - 1500 грн.
От 1501 км. до 5500 км.                 - 1800 грн.
Вторая ЭТД - 300 грн., до 10 ко
дов товаров в CMR бесплатно, каждый последующий код 30 грн.
Оформляем обратные грузы в Украину через пункты пропуска РФ на гр
анице с Азербайджаном, Грузией, Финляндией и Монголией.
Стоимость гарантии + ЭПИ по РБ при ввозе и транзите товаров из Украины и обратно из стран Прибалтики от 800 грн., делаем гарантийный документ Т1 для ввоза в страны Прибалтики.
Оформление документа Т1 во все страны ЕС  на любом переходе с Польшей, Словакией, Венгрией и Румынией, в том числе до внутренней таможни Турции, Сербии. Делаем Т1 от внутренней таможни Турции, Сербии, Швейцарии до границы Украины или Молдовы, из любого склада порта Ротердама.
Работаем без посредников посредством компьютерного доступа к таможенным системам, в случае требования таможни на границе бесплатно делаем исправления самостоятельно, и быстро.
Самостоятельно выдаем зеленые карты, ГО на Украине, страхование CMR, медстрахование водителей за рубежом, номерные бланки CMR.
Оплата после успешного оформления автомобиля на границе, безнал по счету-фактуре или на корпоративную карту Приватбанка. Дежурная служба работает 24/7.
Дежурная служба 095 272 8588, 050 440 1441. 
Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.   


В країни Прибалтики через Білорусь

Пропонуємо альтернативний маршрут через Білорусь на Литву, Латвію та Естонію, а далі можливо через пороми у Швецію, Норвегію та Німеччину. Як відомо, у Білорусі система TIR EPD стала платною (11 Евро) за один автомобіль. Тому перевізник повин не тільки сплатити за книжку МДП та TIR EPD, або сплатити на кордоні переважно готівкою за обовязкове ЕПІ (електронне попереднє інформування) білоруської митниці. Українська спілка автотранспорту та логістики пропонує комплексну послугу з оформлення митних гарантій та ЕПІ при ввезенні (транзиті) товарів через територію Білорусі до Латвії і Литви, у тому числі при зворотньому транзиті до України. Також ми оформимо митний гарантійний документ Т1 для вїзду з Білорусі до Латвії, Литви, Естонії и далі через пороми до Швеції, Норвегії та Німеччини. Вартість послуги при перевезенні туди і назад буде меншою ніж вартість двох книжок МДП та TIR EPD. Всі оплати приймаються у гривнях безготівковим рахунком, готівкою у касу або на корпоративну картку Приватбанку. Працюємо без вихідних, чергова служба - у нічний час. Адмін

Відеоінструкція бронювання дозволу

З 02 січня 2020 року Державною службою України з безпеки на транспорті запроваджено подачу електронної заявки на оформлення та видачу дозволів на міжнародні вантажні перевезення через Транспортний портал електронних послуг, так зване електронне онлайн-бронювання дозволів.

Сервіс онлайн-бронювання дозволів має безліч переваг для перевізників, а саме:

  • планування перевезення – дозвіл можна забронювати до завантаження
  • гарантія отримання заброньованого дозволу, поки діє умова – забрати протягом 7 днів
  • публікація дозволів, доступних для замовлення
  • можливість скасувати заброньований дозвіл за відсутності потреби його використання
  • цілодобовий доступ до сервісу

Обов’язкова умова для користувача послуги онлайн-бронювання дозволу, окрім власне реєстрації на веб-сайті, – наявність кваліфікованого електронного підпису (КЕП) та наявність автомобільних транспортних засобів у ліцензійній справі перевізника.

Для більш комфортного сприйняття інформації, аби уникнути помилок при бронюванні, Укртрансбезпека підготувала відеоінструкцію для користувачів сервісу:

https://youtu.be/uPO5eGLS2XE

Адмін

Процедура подання повідомлення про зміну даних в ліцензійній справі перевізника

 
До Спілки звертаються перевізники-учасники з проханнями пояснити порядок внесення змін до ліцензійної справи, перш за все даних стосовно транспортних засобів. Відсутність даних про ТЗ у справі призводить до неможливості електронного броніювання дозволів.

З метою уточнення інформації щодо ліцензіатів та їх транспортних засобів, на сайті Укртрансбезпеки розміщена інформація щоло процедури подання повідомлень про зміну даних у ліцензійній справі перевізника за посиланням (http://www.dsbt.gov.ua/novyna/procedura-podannya-povidomlennya-pro-zminu-danyh-v-licenziyniy-spravi-pereviznyka).

Адмін

Щодо дозволів Польщі

Сьогодні на сайті Мінінфраструктури України було опубліковано наступне оголошення

З метою уникнення будь-яких маніпуляцій навколо ситуації з дозволами Республіки Польща, інформуємо, що 10 000 дозволів Республіки Польща, які Польська Сторона погодилася передати з попереднього обміну дозволами на 2020 рік будуть доступні для оформлення українським перевізників після проведення засідання українсько-польської Робочої групи ad-hoc з метою узгодження механізму розподілу дозволів.

Попередньо, проведення зазначеної Робочої групи заплановано на 26 листопада 2019 року.

Про результати засідання буде поінформовано додатково.

Коментар Президента Спілки Віталія Липовського: 

"Більше десяти років тому міністерство вже намагалось впровадити подібний принцип розподілу дозволів Італії, який викликав шалений спротив самих перевізників і був відмінений як невдалий. Замість того, щоб налагодити відкриту компютерну систему обліку дозволів, а головно домовитись з митниками щодо обміну інформацією про використання дозволу при заїзді авто в пункт пропуску, продовжується практика непрозорої інформації при видачі і здачі дозволів. І ще одне, питання прикордоних вантажів. Треба просити у поляків виділити зверх квоти певну кількість т.з. "прикордоних" двосторонніх дозволі з правом заїзду на 100-150 км."

Адміністратор

Обмеження видачі та заборона використання на Прибалтику польських дозволів.

Відповідно до наказу Мінінфраструктури України, видача польских дозволів припинена до 23.08.2019 року.

Пропонуємо альтернативний маршрут через Білорусь на Литву, Латвію та Естонію, а далі можливо через пороми у Швецію, Норвегію та Німеччину.

Як відомо, у Білорусі система TIR EPD стала платною (11 Евро) за один автомобіль. Тому перевізник повин не тільки сплатити за книжку МДП та TIR EPD, або сплатити на кордоні переважно готівкою за обовязкове ЕПІ (електронне попереднє інформування) білоруської митниці.

Українська спілка автотранспорту та логістики пропонує комплексну послугу з оформлення митних гарантій та ЕПІ при ввезенні (транзиті) товарів через територію Білорусі до Латвії і Литви, у тому числі при зворотньому транзиті до України. Також ми оформимо митний гарантійний документ Т1 для вїзду з Білорусі до Латвії, Литви, Естонії и далі через пороми до Швеції, Норвегії та Німеччини. Вартість послуги при перевезенні туди і назад буде меншою ніж вартість двох книжок МДП та TIR EPD.

Всі оплати приймаються у гривнях безготівковим рахунком, готівкою у касу або на корпоративну картку Приватбанку. Працюємо без вихідних, чергова служба - у нічний час.

Адмін

06.04.2020
На виконання рішень Уряду РФ Мінтранс РФ уповноважено ООО «Центр разви...
06.04.2020
7 квітня 2020 року тимчасово закритими будуть 115 пунктів пропуску, ще...
30.03.2020
27 марта 2020 г. на Национальном правовом Интернет-портале Республик...
19.03.2020
В соответствии с решением Межведомственной рабочей группы по предотвра...
11.03.2020
Уважаемые перевозчики! Стоимость поручительства (гарантии) + ЭТД (эле...